Traidenis-Pol

Traidenis-Pol

W zgodzie z naturą…

Trapy kolejowe...


Trapy kolejowe

Trapy kolejowe są jedną z części składowych separatorów substancji ropopochodnych, których używa się w kolei, portach, terminalach itp. Montuje się je między szynami na których stoi tabor kolejowy, w ten sposób unikamy skażenia gleby substancjami ropopochodnymi.

Budowa

Tory kolejowe na których stoi tabor kolejowy (lokomotywy, cysterny) są pokrywane trapami kolejowymi wykonanymi z laminatu poliestrowego. Trapy montuje się między szynami. Wyróżnia się dwa rodzaje trapów: trap wewnętrzny GT-1 (moduł wewnętrzny) i trap zewnętrzny GK-2 (moduł zewnętrzny). Długość trapu wynosi 12m. Trapy posiadają wzmocnione krawędzie, które są z spadkiem w stronę otworu spustowego. Trapy są łączone między sobą i mocowane do podkładów kolejowych. Substancje ropopochodne po wycieku z deszczówką spływają do kolektora, a następnie do piaskownika, aż wreszcie trafi do separatora substancji ropopochodnych lub flotatora, które zapewnią oczyszczenie ścieku do wymaganych norm.

tory

Podstawowe zalety produktu:

  • W 100% zatrzymuje substancje ropopochodne;
  • Wytrzymała i lekka konstrukcja z laminatu poliestrowego, odporna na działania mechaniczne, działanie środków chemicznych, uderzenia, wahania temperatur, promienie słoneczne i na działanie substancji ropopochodnych;
  • Chronią grunt przed zanieczyszczeniem substancjami ropopochodnymi;
  • Chroni środowisko przed skażeniem;
  • Zebrane substancje ropopochodne mogą być ponownie użyte

Certyfikaty i wyróżnienia

  • Eko-Inspiracja 2015

Szybki kontakt

Masz pytania? Skorzystaj z formularza kontaktowego. Nasz doradca skontaktuje się w ciągu 24 godzin.

Formularz kontaktowy

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress